Predstavenie hráčov - 1. časť

28.04.2011 09:45

V najbližších týždňoch predstavíme na našej web stránke hráčov mužstva Wildboars. Dnes začneme  Martinom  Krasňanským a Lukášom Míznerom. Ďalšími budú Ali Bartalský a Martin Galbavý. Prajem prijemne čítanie :)

 

Martin Krasňanský

Ako si sa dostal k americkému futbalu?
Ako fanúšik - youtube, superbowly o 03:30 v noci na ORF1.Posledný krok bol keď som videl leták na jednej z internetových stránok.

Čo ťa na tomto športe zaujalo?
Zo začiatku ako každého - tvrdé zákroky, rýchle kľučky, oslavy touchdownov, legendary Janet Jackson vystúpenie :-) atď... neskôr signály akcie a všetko čo sa týka technickej stránky hry a hlavne obrovský tímový duch v tímoch NFL (americká futbalová liga).

Venoval si sa aj iným športom?
Venoval som sa hádzanej cca 12 rokov (žiacke a dorastenecké ligy, 1. a 2. liga mužov).

Ake sú tvoje ciele v tomto športe?
Momentálne byť súčasťou a napomôcť pri formovaní nového tímu, aby sa tento zaujímavý šport uchytil aj v Malackách. V tom momentálne vidím najvačší cieľ.


Máš vzor či už v americkom futbale alebo inom športe?
Nie, nezaujímam sa o úspechy / ocenenia druhých v takej miere aby som ich chcel nejakým spôsobom napodobňovať alebo brať si ich za vzor. U mňa je to skôr, keď už teda hovoríme o športových vzoroch, zobrať si od rôznych hráčov či už určitú techniku spracovania prihrávky, prevedenie kľučky, trik s loptou alebo inú schopnosť, ktorá ma zaujme. Túto následne skúšam využiť či už na tréningu, alebo v samotnej hre.

 

Lukáš Mízner 

Ako si sa dostal k americkému futbalu?

K americkému futbalu som sa dostal cez kamaráta Olivera ktorého to taktiež zaujalo keďže už tento druh športu „pestoval“.


Čo ťa na tomto športe zaujalo?

Na tomto športe ma veľmi zaujalo to že ako spomíname aj na plagátoch že si tam nájde svoje miesto každý. Neváhal som a skúsil som to a vôbec neľutujem toho že som to skúsil.


Venoval si sa aj iným športom?

Tak toto je naozaj dobrá otázka. Musím sa priznať že som sa venoval skoro všetkým športom ktoré sa v našom mestečku pestovali. Bol to Basketbal (aj súťažne) , Hádzaná (taktiež aj súťažne) , Futbal (podobne – brankár) , skúšal som aj hokejbal ktorý ma ale nezaujal. Dá sa povedať že som hľadal a aj som našiel :)


Ake sú tvoje ciele v tomto športe?

Moje ciele v americkom futbale niesu zatiaľ veľmi vysoké. Chcel by som zozačiatku len vydržať čo najdlhšie a aby sa náš tým dostal do ligy a darilo sa mu tam. Časom možno repre :D 

 

Máš vzor či už v americkom futbale alebo inom športe?

Vzor? Je ich viacej. Napríklad vo formule je to Michael Schumacher , vo futbale to bol a ešte dlho bude svetoznámi brankár Oliver Kahn (počas futbalovej „kariéri“ to bola najväčšia moja najväčšia hviezda“) no teraz to je Martin Straňovský :) Pre tých čo nevedia je to reprezentat Slovenska v hádzanej.

 

Diskusná téma: Predstavenie hráčov - 1. časť

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok